Kontakt telefoniczny to najszybszy sposób na zgłoszenie usterki.
Regularna konserwacja urządzenia jest gwarancją bezpiecznego użytkowania i długoletniej pracy, a także niższych rachunków za gaz. Najlepszym momentem na zgłoszenie przeglądu, konserwacji, czyszczenia urządzenia jest okres po zakończeniu zimy, czyli miesiące letnie. Nie należy czekać z zamówieniem przeglądu na okres jesieni, kiedy już robi się zimno, wówczas czas oczekiwania na serwis jest najdłuższy. Udzielamy co najmniej trzymiesięcznej gwarancji na usługę, a w przypadku wymiany części, również jeden rok na część.
W okresie letnim, czyli w miesiącach od maja do sierpnia umożliwiamy skorzystanie z przeglądu promocyjnego. Gwarantujemy wówczas promocyjne ceny i krótki czas realizacji usługi. Dodatkowo w podanych miesiącach udzielamy czteromiesięcznej gwarancji na usługę. Dla Stałych Klientów corocznie przygotowana jest specjalna oferta cenowa. Na życzenie Użytkownika przejmujemy też obowiązek pamiętania o właściwym terminie konserwacji i przed jego upływem przypominamy się w celu umówienia przeglądu.
Przed kontaktem należy przygotować następujące informacje:
Przygotowanie powyższych informacji znacznie usprawni rozmowę i umożliwi precyzyjne określenie zakresu, kosztu i terminu przeglądu.
Przykładowe czynności wykonywane podczas przeglądu serwisowego: