Kontakt telefoniczny to najszybszy sposób na zgłoszenie usterki.
Serwisujemy cały przekrój urządzeń gazowych do centralnego ogrzewania i cieplej wody użytkowej (kotły, termy gazowe, podgrzewacze, bojlery) większości marek dostępnych na rynku. Udzielamy trzymiesięcznej gwarancji na usługę, a w przypadku wymiany części jeden rok na część. Na życzenie Klienta, prowadzimy rejestr, w którym widoczna jest historia napraw urządzenia, pozwalająca na szybszą diagnozę usterki.
Przed rozmową z firmą serwisową należy przygotować następujące informacje:
Przygotowanie powyższych informacji znacznie usprawni rozmowę i umożliwi precyzyjne określenie zakresu, kosztu i terminu naprawy.
Przed wezwaniem serwisu warto:
Jeśli cokolwiek wzbudza Państwa podejrzenia, najlepiej dla własnego bezpieczeństwa natychmiast wyłączyć urządzenie, odłączyć od zasilania elektrycznego i zamknąć dopływ gazu, po czym wezwać serwis. Czynności serwisowe warto zlecić również w przypadku gdy urządzenie nie było dawno (ponad rok) serwisowane, a występujące objawy wzbudzają niepokój.