Awarię lub pilną naprawę urządzenia należy zgłaszać:

Kontakt telefoniczny to najszybszy sposób na zgłoszenie usterki.

Przegląd gwarancyjny

Wielu producentów umożliwia użytkownikom wydłużenie gwarancji urządzenia na kolejne lata, co uprawnia ich do korzystania z pełnego serwisu gwarancyjnego. Najczęściej warunkiem wydłużenia gwarancji jest wykonanie płatnego przeglądu gwarancyjnego.

W jego skład wchodzą między innymi takie czynności jak:

  • sprawdzenie poprawności działania,
  • czyszczenie, konserwacja,
  • ewentualna wymiana podzespołów,
  • ustawienie kotła do oszczędnej eksploatacji.

Nasza firma wykonuje przeglądy gwarancyjne następujących producentów: Junkers Bosch, Vaillant, Saunier Duval, Termet, Immergas, Beretta, Buderus, Ferroli, Wolf, DeDietrich, Unical, Fondital, Euroterm, Ariston.

Przed kontaktem należy przygotować następujące informacje:

  • nazwę producenta oraz oznaczenie modelu urządzenia (informacje te można znaleźć w karcie gwarancyjnej urządzenia lub na jego obudowie), jeżeli model nie jest znany, pomocne może okazać się choćby orientacyjne określenie jego typu (np.: kocioł stojący lub wiszący, jedno- lub dwufunkcyjny).
  • datę I uruchomienia lub datę montażu kotła.

Dokumentem niezbędnym do przeprowadzenia przeglądu gwarancyjnego jest prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna (karta powinna być podbita przez sprzedawcę i instalatora, w przypadku kotłów wymagających I uruchomienia, konieczna jest też pieczątka autoryzowanego serwisu). Dodatkowo w karcie gwarancyjnej każdego urządzenia są szczegółowo opisane warunki przedłużenia gwarancji.

Przegląd gwarancyjny urządzenia należy zgłaszać