Awarię lub pilną naprawę urządzenia należy zgłaszać:

Kontakt telefoniczny to najszybszy sposób na zgłoszenie usterki.

Pierwsze uruchomienie kotła

Prawidłowe pierwsze „zerowe” uruchomienie (po montażu kotła) powinno być przeprowadzone przez Autoryzowany Serwis po montażu kotła, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, długiej żywotności urządzenia. W przypadku kotłów kondensacyjnych, I uruchomienie wykonane przez autoryzowany serwis jest niezbędnym warunkiem, uprawniającym Użytkownika do uzyskania praw do gwarancji.

Jesteśmy Autoryzowanym Serwisem urządzeń następujących producentów: Junkers Bosch, Vaillant, Saunier Duval, Termet, Immergas, Beretta, Buderus, Ferroli, Wolf, DeDietrich, Unical, Fondital, Euroterm, Ariston.

Przed rozmową należy przygotować następujące informacje:

  • nazwę producenta oraz model urządzenia (informacje te można znaleźć w instrukcji obsługi urządzenia lub na jego obudowie)
  • nazwę sterownika temperatury (regulatora pokojowego, programatora) do kotła

Dokumenty potrzebne do I uruchomienia:

  • dowód zakupu urządzenia (FV, paragon)
  • karta gwarancyjna podbita przez sprzedawcę i instalatora

Pierwsze uruchomienie kotłą należy zgłaszać