Awarię lub pilną naprawę urządzenia należy zgłaszać:

Kontakt telefoniczny to najszybszy sposób na zgłoszenie usterki.

Naprawa na gwarancji

Gwarancja obejmuje:

  • wymianę uszkodzonych części,
  • pracę serwisanta,
  • dojazd do klienta.

Jesteśmy Autoryzowanym Serwisem urządzeń następujących producentów: Junkers Bosch, Vaillant, Saunier Duval, Termet, Immergas, Beretta, Buderus, Ferroli, Wolf, DeDietrich, Unical, Fondital, Euroterm, Ariston.

Przed rozmową z firmą serwisową należy przygotować następujące informacje:

  • nazwę producenta oraz oznaczenie modelu urządzenia (informacje te można znaleźć w karcie gwarancyjnej urządzenia lub na jego obudowie), jeżeli model nie jest znany, pomocne może okazać się choćby orientacyjne określenie jego typu (np.: kocioł stojący lub wiszący, jedno- lub dwufunkcyjny)
  • dokładny opis usterki, czyli jak się objawia, w jakich okolicznościach występuje.

Dokumentem niezbędnym do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej jest prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna (karta powinna być podbita przez sprzedawcę i instalatora, w przypadku kotłów wymagających I uruchomienia, konieczna jest też pieczątka autoryzowanego serwisu).

Naprawę gwarancyjną urządzenia należy zgłaszać