Awarię lub pilną naprawę urządzenia należy zgłaszać:

Kontakt telefoniczny to najszybszy sposób na zgłoszenie usterki.

Przegląd, konserwacja, czyszczenie

Regularna konserwacja urządzenia jest gwarancją bezpiecznego użytkowania i długoletniej pracy, a także niższych rachunków za gaz. Najlepszym momentem na zgłoszenie przeglądu, konserwacji, czyszczenia urządzenia jest okres po zakończeniu zimy, czyli miesiące letnie. Nie należy czekać z zamówieniem przeglądu na okres jesieni, kiedy już robi się zimno, wówczas czas oczekiwania na serwis jest najdłuższy. Udzielamy co najmniej trzymiesięcznej gwarancji na usługę, a w przypadku wymiany części, również jeden rok na część.

W okresie letnim, czyli w miesiącach od maja do sierpnia umożliwiamy skorzystanie z przeglądu promocyjnego. Gwarantujemy wówczas promocyjne ceny i krótki czas realizacji usługi. Dodatkowo w podanych miesiącach udzielamy czteromiesięcznej gwarancji na usługę. Dla Stałych Klientów corocznie przygotowana jest specjalna oferta cenowa. Na życzenie Użytkownika przejmujemy też obowiązek pamiętania o właściwym terminie konserwacji i przed jego upływem przypominamy się w celu umówienia przeglądu.

Przed kontaktem należy przygotować następujące informacje:

  • nazwę producenta oraz oznaczenie modelu urządzenia (informacje te można znaleźć w karcie gwarancyjnej urządzenia lub na jego obudowie), jeżeli model nie jest znany, pomocne może okazać się choćby orientacyjne określenie jego typu (np.: kocioł stojący lub wiszący, jedno- lub dwu-funkcyjny)
  • opis ewentualnych nieprawidłowości podczas pracy urządzenia.

Przygotowanie powyższych informacji znacznie usprawni rozmowę i umożliwi precyzyjne określenie zakresu, kosztu i terminu przeglądu.

Przykładowe czynności wykonywane podczas przeglądu serwisowego:

  • czyszczenie palnika głównego, podzespołów, elektrod,
  • czyszczenie wymiennika pierwotnego od strony spalin,
  • konserwacja uszczelniaczy,
  • czyszczenie filtrów,
  • sprawdzenie naczyń przeponowych,
  • czyszczenie syfonu kondensatu,
  • regulacja parametrów,
  • sprawdzenie działania zabezpieczeń, termostatów,
  • sprawdzenie poprawności działania,
  • sprawdzenie szczelności obiegu gazowego,
  • ustawienie regulatora pokojowego
  • instruktaż użytkowania.

Przegląd urządzenia należy zgłaszać